ימי גיבוש לעובדים בנגב | ימי גיבוש בדרום | מבשלת הנגב | ימי גיבוש לצוות עובדים בנגב

"בירה היא ההוכחה לכך שאלוהים אוהב את בני האדם ומבקש שיהיו מאושרים" (בנג'מין פרנקלין)

P1140468 P1140459 P1140457 

המשתה השמימי – שיר בירה עממי, אירלנד מאה 10

אני רוצה שבני שמים יהיו בביתי / וחביות משקה טוב מונחות לפניהם.

אני רוצה אצלי בבית שלוש המריות המהוללות / אני רוצה שכולם יבואו מכל פינה בשמים.

אני רוצה שישתו ויהיו שמחים / אני רוצה שישו ישב ביניהם.

אני רוצה אגם גדול של בירה בשביל מלך המלכים / אני רוצה להסתכל במשפחת השמים שותה אותו / משך הנצח כולו

 

רוצים לשמוע עוד, בואו לסיור במבשלת הנגב…

 

מבשלת הנגב – 100% בירה דרומית

מבשלת הנגב הינה מבשלת בירה בוטיק, 100% דרומית היושבת בקרית-גת ומייצרת בירת איכות. ייצור הבירה נעשה באופן אישי תוך כדי הקפדה על כל הפרטים הקטנים של שלבי הייצור ומסורת בישול הבירה. בירות האיכות של מבשלת הנגב נמצאות בברים ובמסעדות רבות, וכמו כן בחנויות בפריסה ארצית. הבירות שלנו ממשיכות לצבור קהל נאמן ולזכות להכרה מקצועית בארץ ובעולם.

 

ישי 054-5315249, tour@negevbrewery.co.il , www.negevbrewery.co.il

חפשו ב-WAZE – "מבשלת הנגב"

 

סיור

סיור במבשלת הנגב אורך כשעה וכולל בתוכו הדרכה על חומרי הגלם ומרכיבי הבירה, אופן ההכנה ותהליך ייצור הבירה. בהמשך מתקיים סיור מודרך בתוך המבשלה, הכולל הסברים וטעימות של חומרי הגלם. בסיום ההדרכה מתקיימת סדנת טעימות ממגוון הבירות של המבשלה. בתום הסיור ניתן להישאר במבשלה, ליהנות מחצר המבשלה ומבירה קרה, ואף לרכוש ממגוון הבירות שלנו במחיר מוזל.  הסיור מתאים מאוד לקבוצות של ימי כייף, ימי גיבוש עובדים, תיירות פנים וחוץ, גמלאים, סטודנטים ומשפחות.

 

 

 

 

כתיבת תגובה